CLARENA powstała z pasji tworzenia. Pomysłodawcą i twórcą firmy jest Patricia Popławska – właścicielka i prezes zarządu. Historia CLARENY zaczyna się ponad 16 lat temu, kiedy to Patricia Popławska otwiera w centrum Wrocławia sklep z kosmetykami. Drogeria wyróżnia się asortymentem i podejściem do sprzedaży kosmetyków – to pierwsze miejsce we Wrocławiu, w którym można skorzystać z porady kosmetyczki, dobierającej odpowiednie do cery kremy i wizażystek, pomagających w wyborze kosmetyków kolorowych. Pod koniec lat 90. Patricia Popławska zainteresowana tworzącym się rynkiem kosmetyki profesjonalnej, postanawia wykorzystać swój model biznesowy na szerszą skalę.

 

Patricia Popławska decyduje się na rozszerzenie działalności – tworzy firmę, która oferuje preparaty i akcesoria dla kosmetyczek, a także profesjonalne produkty do pielęgnacji skóry dla klientek indywidualnych. Nie zmienia się jednak filozofia indywidualnego podejścia do kwestii urody. Kosmetyków CLARENY nie ma w drogeriach, czy galeriach – produkty do pielęgnacji skóry w domu są za każdym razem indywidualnie dobierane przez wykwalifikowaną kosmetyczkę współpracującą z firmą. Sytuacja na ryku sprzyja CLARENIE – liczba salonów zaczyna rosnąć, a wraz z nią zapotrzebowanie na kosmetyki. Podpisując w 1999 roku umowę z hiszpańską firmą May Star, firma zostaje jedynym dystrybutorem kosmetyków tej marki w Polsce. Produkty uzyskują doskonałe opinie kosmetyczek w całym kraju, jednak wymagania klientek rosną. Ze względu na dbałość o innowacyjność preparatów i wysoką jakość składników komponowanych kosmetyków firma rozszerza grono partnerów o renomowane laboratoria w całej Europie – kosmetyki zmieniają nazwę na Clarena, a do oferty firmy zostają włączone akcesoria do pielęgnacji i stylizacji paznokci – Mariposa Nail. Popławska zauważa także, że na rynku zwiększa się popyt na sprzęt do profesjonalnych zabiegów – firma CLARENA rozszerza więc ofertę o urządzenia Rubica, a wkrótce uruchamia własną linię produkcyjną.

 

W 2009 roku CLARENA posiada już cztery Centra Kosmetyczno-Sprzedażowe: we Wrocławiu, Warszawie, Krakowie i Szczecinie. Rozpoczyna także ekspansję na rynki zagraniczne. Obecnie produkty i urządzenia Clareny sprzedawane są już m.in. w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Rumunii, Hiszpanii, Rosji, na Ukrainie, w Niemczech, Czechach, Norwegii, Belgii, Bułgarii, Portugalii, Holandii i na Białorusi. Została także podpisana umowa dystrybucyjna z partnerem w Hongkongu.

 

Patricia Popławska wiedziała, że, chcąc wyróżnić się na rynku, musi zadbać o kompleksowe podejście do klienta. CLARENA staje się ekspertem w branży kosmetycznej – jako pierwsza na rynku wprowadza szkolenia dla kosmetyczek. Obecnie szkolenia odbywają się we wszystkich centrach CLARENY: w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Szczecinie. Oprócz prowadzenia kursów i warsztatów CLARENA jest organizatorem cyklicznych wydarzeń, takich jak Forum Masażu, Forum Podologiczne, czy Mistrzostwa Mikropigmentacji.

 

Firma CLARENA obsługuje gabinety kosmetyczne: dostarczają kosmetyki oraz specjalistyczny sprzęt do zabiegów, urządzenia do mikropigmentacji i wyposażenie. Obecnie Clarena ma trzy centra kosmetyczno- sprzedażowe: we Wrocławiu, Warszawie i Krakowie. CLARENA jest liderem branży w Polsce. Współpracuje z 18 tysiącami gabinetów w kraju. Sukces zachęcił właścicielkę salonu do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa. Z jednej strony firma zaczęła oferować preparaty i akcesoria dla kosmetyczek, z drugiej produkty dla klientów indywidualnych. Clarena stała się dystrybutorem hiszpańskich kosmetyków firmy My Star, zaczęła współpracę z laboratoriami w całej Europie, rozszerzyła ofertę o sprzęt do profesjonalnych zabiegów, uruchomiła własne linie produkcyjne takich urządzeń.

 

Słowa klucze do oferty CLARENY to: PROFESJONALIZM , KOMPLEKSOWOŚĆ i INNOWACJA. Działamy według specyficznej filozofii mówi Patricia Popławska i wyjaśnia, że ideałem pielęgnacji o urodę według CLARENY jest łączenie pielęgnacji profesjonalnej, czyli zabiegów w gabinetach kosmetycznych, przy użyciu specjalistycznego sprzętu i odpowiednich preparatów z indywidualnie dobraną kuracją domową. –T ak wielowymiarowa pielęgnacja pozwala na przedłużenie efektu zabiegu, utrzymanie skóry w dobrej kondycji oraz zachowanie młodego wyglądu przez długie lata – dodaje prezes. Na tej podstawie CLARENA stworzyła wyjątkową ofertę: jest producentem specjalistycznego sprzętu do gabinetów kosmetycznych, profesjonalnych preparatów, a także kosmetyków do uzupełniającej pielęgnacji domowej.

 

Najwyższa jakość i standardy to podstawa właściwej pielęgnacji urody – dlatego tak ważny jest dobór komponentów i technologii produkcji, które zdecydują o stopniu doskonałości kosmetyków. Strategia działania CLARENY od samego początku uwzględnia zachowanie najwyższego poziomu wytwarzania. Nic dziwnego, skoro preparaty tej marki trafiają do najbardziej wymagającego na tym rynku klienta – firm kosmetycznych.

 

Filozofia działania CLARENY zakłada indywidualne podejście do kwestii pielęgnacji skóry oraz sprofilowany pod wymagania każdej klientki program pielęgnacji. Dlatego kosmetyków CLARENY nie ma w drogeriach, czy galeriach – produkty marki Clarena do pielęgnacji skóry w domu są za każdym razem indywidualnie dobierane przez wykwalifikowaną kosmetyczkę. Dzięki temu każda kobieta otrzymuje produkt idealnie dopasowany do swoich potrzeb.

 

Sklep Fryzjerski URADKA

Zamknij okno
Menu
Strona główna Producenci Clarena
Sortuj:

Producenci Clarena

CLARENA powstała z pasji tworzenia. Pomysłodawcą i twórcą firmy jest Patricia Popławska – właścicielka i prezes zarządu. Historia CLARENY zaczyna się ponad 16 lat temu, kiedy to Patricia Popławska otwiera w centrum Wrocławia sklep z kosmetykami. Drogeria wyróżnia się asortymentem i podejściem do sprzedaży kosmetyków – to pierwsze miejsce we Wrocławiu, w którym można skorzystać z porady kosmetyczki, dobierającej odpowiednie do cery kremy i wizażystek, pomagających w wyborze kosmetyków kolorowych. Pod koniec lat 90. Patricia Popławska zainteresowana tworzącym się rynkiem kosmetyki profesjonalnej, postanawia wykorzystać swój model biznesowy na szerszą skalę.

 

Patricia Popławska decyduje się na rozszerzenie działalności – tworzy firmę, która oferuje preparaty i akcesoria dla kosmetyczek, a także profesjonalne produkty do pielęgnacji skóry dla klientek indywidualnych. Nie zmienia się jednak filozofia indywidualnego podejścia do kwestii urody. Kosmetyków CLARENY nie ma w drogeriach, czy galeriach – produkty do pielęgnacji skóry w domu są za każdym razem indywidualnie dobierane przez wykwalifikowaną kosmetyczkę współpracującą z firmą. Sytuacja na ryku sprzyja CLARENIE – liczba salonów zaczyna rosnąć, a wraz z nią zapotrzebowanie na kosmetyki. Podpisując w 1999 roku umowę z hiszpańską firmą May Star, firma zostaje jedynym dystrybutorem kosmetyków tej marki w Polsce. Produkty uzyskują doskonałe opinie kosmetyczek w całym kraju, jednak wymagania klientek rosną. Ze względu na dbałość o innowacyjność preparatów i wysoką jakość składników komponowanych kosmetyków firma rozszerza grono partnerów o renomowane laboratoria w całej Europie – kosmetyki zmieniają nazwę na Clarena, a do oferty firmy zostają włączone akcesoria do pielęgnacji i stylizacji paznokci – Mariposa Nail. Popławska zauważa także, że na rynku zwiększa się popyt na sprzęt do profesjonalnych zabiegów – firma CLARENA rozszerza więc ofertę o urządzenia Rubica, a wkrótce uruchamia własną linię produkcyjną.

 

W 2009 roku CLARENA posiada już cztery Centra Kosmetyczno-Sprzedażowe: we Wrocławiu, Warszawie, Krakowie i Szczecinie. Rozpoczyna także ekspansję na rynki zagraniczne. Obecnie produkty i urządzenia Clareny sprzedawane są już m.in. w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Rumunii, Hiszpanii, Rosji, na Ukrainie, w Niemczech, Czechach, Norwegii, Belgii, Bułgarii, Portugalii, Holandii i na Białorusi. Została także podpisana umowa dystrybucyjna z partnerem w Hongkongu.

 

Patricia Popławska wiedziała, że, chcąc wyróżnić się na rynku, musi zadbać o kompleksowe podejście do klienta. CLARENA staje się ekspertem w branży kosmetycznej – jako pierwsza na rynku wprowadza szkolenia dla kosmetyczek. Obecnie szkolenia odbywają się we wszystkich centrach CLARENY: w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Szczecinie. Oprócz prowadzenia kursów i warsztatów CLARENA jest organizatorem cyklicznych wydarzeń, takich jak Forum Masażu, Forum Podologiczne, czy Mistrzostwa Mikropigmentacji.

 

Firma CLARENA obsługuje gabinety kosmetyczne: dostarczają kosmetyki oraz specjalistyczny sprzęt do zabiegów, urządzenia do mikropigmentacji i wyposażenie. Obecnie Clarena ma trzy centra kosmetyczno- sprzedażowe: we Wrocławiu, Warszawie i Krakowie. CLARENA jest liderem branży w Polsce. Współpracuje z 18 tysiącami gabinetów w kraju. Sukces zachęcił właścicielkę salonu do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa. Z jednej strony firma zaczęła oferować preparaty i akcesoria dla kosmetyczek, z drugiej produkty dla klientów indywidualnych. Clarena stała się dystrybutorem hiszpańskich kosmetyków firmy My Star, zaczęła współpracę z laboratoriami w całej Europie, rozszerzyła ofertę o sprzęt do profesjonalnych zabiegów, uruchomiła własne linie produkcyjne takich urządzeń.

 

Słowa klucze do oferty CLARENY to: PROFESJONALIZM , KOMPLEKSOWOŚĆ i INNOWACJA. Działamy według specyficznej filozofii mówi Patricia Popławska i wyjaśnia, że ideałem pielęgnacji o urodę według CLARENY jest łączenie pielęgnacji profesjonalnej, czyli zabiegów w gabinetach kosmetycznych, przy użyciu specjalistycznego sprzętu i odpowiednich preparatów z indywidualnie dobraną kuracją domową. –T ak wielowymiarowa pielęgnacja pozwala na przedłużenie efektu zabiegu, utrzymanie skóry w dobrej kondycji oraz zachowanie młodego wyglądu przez długie lata – dodaje prezes. Na tej podstawie CLARENA stworzyła wyjątkową ofertę: jest producentem specjalistycznego sprzętu do gabinetów kosmetycznych, profesjonalnych preparatów, a także kosmetyków do uzupełniającej pielęgnacji domowej.

 

Najwyższa jakość i standardy to podstawa właściwej pielęgnacji urody – dlatego tak ważny jest dobór komponentów i technologii produkcji, które zdecydują o stopniu doskonałości kosmetyków. Strategia działania CLARENY od samego początku uwzględnia zachowanie najwyższego poziomu wytwarzania. Nic dziwnego, skoro preparaty tej marki trafiają do najbardziej wymagającego na tym rynku klienta – firm kosmetycznych.

 

Filozofia działania CLARENY zakłada indywidualne podejście do kwestii pielęgnacji skóry oraz sprofilowany pod wymagania każdej klientki program pielęgnacji. Dlatego kosmetyków CLARENY nie ma w drogeriach, czy galeriach – produkty marki Clarena do pielęgnacji skóry w domu są za każdym razem indywidualnie dobierane przez wykwalifikowaną kosmetyczkę. Dzięki temu każda kobieta otrzymuje produkt idealnie dopasowany do swoich potrzeb.

 

Sklep Fryzjerski URADKA

Czytaj dalej
2 3

Ostatnio kupowane

ILOŚĆ PRODUKTÓW W KOSZYKU : 0 O WARTOŚCI : 0.00 zł

Twój koszyk jest pusty

PRZEJDŹ DO KASY ROZWIŃ KOSZYK ZWIŃ KOSZYK
W CZYM MOŻEMY POMÓC? INFOLINIA: 791-464-844 PON-PT 8:00-16:00 SKLEP@OFRYZJER.PL

Producenci

Wyświetl wszystkich producentów


100% bezpieczeństwa

Internetowy sklep fryzjerski OFRYZJER.PL w pełni chroni przekazywane dane osobowe oraz zapewnia że nie przekazuje zebranych danych osobowych innym podmiotom czy osobą. Przekazywane dane osobowe są jedynie danymi niezbędnymi do realizacji zamówienia. Dane osobowe są chronione przez dostępem osób trzecich.

Ceny

Internetowy sklep fryzjerski OFRYZJER.PL oferuje towar fryzjerski w najlepszych cenach dla każdego. Wszystkie ceny zawierają już podatek VAT. Ceny są wyrażone w polskich nowych złotych. Ceny hurtowe dla każdego sprzedaż już od jednej sztuki. Prawdopodobnie mamy najszerszą ofertę i najlepsze ceny więc sprawdź dział promocje. 

Gwarancja

Internetowy sklep fryzjerski OFRYZJER.PL gwarantuje 100% zadowolenia z realizacji zamówienia oraz zapewnia pełną satysfakcję z zakupionych towarów. Wszystkie sprzedawane przez nas towary są nowe i oryginalne oraz posiadają gwarancję, dodatkowo na każdy zakupiony u nas sprzęt wystawiamy pisemną gwarancję.