Menu

Faq

Ile będzie kosztować przesyłka?
Koszt przesyłki uzależniony jest od łącznej wagi zamówienia. Sklep sam, automatycznie wylicza koszt podczas dodawania towarów do koszyka. Więcej znajdziesz w dziale Ceny przesyłek krajowych.

Czy mogę odebrać towar osobiście?
Oczywiście, wcześniej jednak zapoznaj się z działem Odbiór osobisty.

Jak otrzymać fakturę VAT?
Podczas składania zamówienia (w trzecim etapie - wysyłka) proszę zaznaczyć opcję Faktura VAT. Po zaznaczeniu tej opcji proszę wpisać nazwę firmy, NIP oraz adres na którą ma być wystawiona faktura.

Czy mogę zmienić adres do wysyłki?
Tak oczywiście. Podczas składania zamówienia w zakładce Informacje o dostawie kliknij w przycisk Zmień adres. Uzupełnij dane, a towar po zaksięgowaniu wpłaty zostanie wysłany zgodnie z Twoją dyspozycją.

Jak się zarejestrować?
Prosimy wypełnić formularz rejestracji, znajdziesz go TUTAJ.

Ile trwa realizacja zamówienia?
Zamówienia wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. Paczki do wysyłki szykowane są w kolejności wpływania wpłat. Średni czas dostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską to 3dni, kurierem 48h - od dnia nadania.

Zapomniałem hasła, jak się zalogować?
Wypełnij formularz przypomnienia hasła, znajdziesz go TUTAJ.

Jak zmienić ilość sztuk w koszyku?
Wpisz w oknie liczby sztuk taką ilość jaką potrzebujesz. Kliknij przycisk Aktualizuj koszyk - widoczny pod listą produktów. Jeśli chcesz usunąć produkt z zamówienia kliknij znaczek x pod napisem usuń.

Jak zrobić zakupy na  raty?

Włóż towary do koszyka (minimalna kwota 100zł). Kliknij przycisk Oblicz ratę. Następnie postępuj zgodnie z wskazówkami systemu eRaty lub skontaktuj się telefonicznie z pracownikiem firmy Santander Consumer Bank (numer widoczny w oknie przeglądarki). Więcej na www.santanderconsumer.pl//raty-jak-kupic


Reklamacja sprzętu elektrycznego i akcesoriów, jak to zrobić?
Jeśli zakupiony towar uległ uszkodzeniu w trakcie użytkowania należy przesłać go na adres serwisu producenta/dystrybutora lub naszego oddziału. W celu ustalenia miejsca dostarczenia proszę o kontakt z działem wysyłek.

Przesyłkę należy zabezpieczyć w takiej samej formie w jakiej otrzymaliśmy towar i wysłać na własny koszt (serwisy nie przyjmują paczek za pobraniem). Do reklamowanego towaru należy załączyć gwarancję, dowód zakupu (faktura lub paragon), dokładny opis reklamacji oraz dane kontaktowe, w tym dane do przesyłki zwrotnej. Reklamowany produkt musi być zapakowany w oryginalne opakowanie, w jakim był dostarczony np. suszarki w kartoniku, a nożyczki w etui.

Złożyłam zamówienie, a towar jest nadal widoczny w koszyku?
Nie ma możliwości, aby towar po złożeniu zamówienia był widoczny w koszyku. Potwierdzeniem złożenia zamówienia jest otrzymanie jego kopii na adres e-mail podany w procesie rejestracji. Jeśli towar nadal znajduje się w koszyku musisz dokończyć proces składania zamówienia - ostatni etap to podsumowanie zamówienia.

Chcę się zalogować, nie wiem co wpisać w pole - kod opcjonalnie?
https://ofryzjer.pl/admin/strony/strony_edytuj4.html?id=15# Okno Wpisz Kod (opcjonalnie) jest przeznaczone dla klientów, którzy otrzymali wraz z poprzednim zamówieniem kod rabatowy. Nowy klient nie posiada kodu, więc pozostawia tę rubrykę pustą. Proszę wpisać tylko adres e-mail oraz hasło.


Jeśli otrzymałeś kod z poprzednim zamówieniem przepisz go, dokładnie tak, jak widzisz: zwróć uwagę na wielkość liter oraz znaki specjalne. Po zalogowaniu zostaniesz przeniesiony na stronę "koszyk", gdzie zobaczysz produkty objęte wpisanym kodem rabatowym.

 

Na jakie konto mam wpłacić pieniądze?

Numer konta otrzymują Państwo wraz z potwierdzeniem zamówienia na adres e-mail podany do rejestracji. Jeśli potrzebują Państwo dodatkowo tej informacji nr konta znajduje się TUTAJ.

 

W jaki sposób wykorzystywane są moje dane korespondencyjne?

Uzupełnienie danych adresowych służy jedynie celom realizacji przesyłki, podawane są na potwierdzeniu nadania, tak aby dostawca wiedział, gdzie dostarczyć zamówienie. Obowiązkiem sładającego zamówienie jest podanie pełnych danych adresowych. Adres e-mail służy do celów korespondencyjych związanych z realizacją zamówienia oraz przesyłaniem informacji o aktualnych promocjach i nowych produktach udostępnianych w sprzedaży.

Poszukujesz innej informacji?
Przejdź do działu Kontakt. Wybierz formę kontaktu z naszym pracownikiem, który postara się pomóc w rozwiązaniu kłopotu.

ILOŚĆ PRODUKTÓW W KOSZYKU : 0 O WARTOŚCI : 0.00 zł

Twój koszyk jest pusty

PRZEJDŹ DO KASY ROZWIŃ KOSZYK ZWIŃ KOSZYK
W CZYM MOŻEMY POMÓC? INFOLINIA: 791-464-844 PON-PT 8:00-16:00 SKLEP@OFRYZJER.PL

Producenci

Wyświetl wszystkich producentów


100% bezpieczeństwa

Internetowy sklep fryzjerski OFRYZJER.PL w pełni chroni przekazywane dane osobowe oraz zapewnia że nie przekazuje zebranych danych osobowych innym podmiotom czy osobą. Przekazywane dane osobowe są jedynie danymi niezbędnymi do realizacji zamówienia. Dane osobowe są chronione przez dostępem osób trzecich.

Ceny

Internetowy sklep fryzjerski OFRYZJER.PL oferuje towar fryzjerski w najlepszych cenach dla każdego. Wszystkie ceny zawierają już podatek VAT. Ceny są wyrażone w polskich nowych złotych. Ceny hurtowe dla każdego sprzedaż już od jednej sztuki. Prawdopodobnie mamy najszerszą ofertę i najlepsze ceny więc sprawdź dział promocje. 

Gwarancja

Internetowy sklep fryzjerski OFRYZJER.PL gwarantuje 100% zadowolenia z realizacji zamówienia oraz zapewnia pełną satysfakcję z zakupionych towarów. Wszystkie sprzedawane przez nas towary są nowe i oryginalne oraz posiadają gwarancję, dodatkowo na każdy zakupiony u nas sprzęt wystawiamy pisemną gwarancję.